Oplever du problemer eller har du spørgsmål i forhold til at gøre materialerne tilgængelige, når du er offline, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her:
Modtager du en fejlbesked eller har du spørgsmål i forhold til fejlbeskeder i eReolen, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her. Du finder dit Support ID under din Brugerprofil, når du er logget ind på www.ereolen.dk med dit bibliotekslogin.
Har du forespørgsler på specifikke titler på eReolen, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her:
Oplever du problemer eller har du spørgsmål i forhold til lånekvoter på eReolen, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her:
Oplever du problemer eller har du spørgsmål til lån og reservationer, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her. Du finder dit Support ID under din Brugerprofil, når du er logget ind på www.ereolen.dk med dit bibliotekslogin.
Oplever du problemer eller har du spørgsmål i forhold til at logge ind på eReolen, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her:
Oplever du problemer eller har du spørgsmål i forhold til læsningen af e-bøger eller afspilningen af lydbøger på eReolen, kan du oprette en henvendelse til eReolens support herunder.
Bemærk, din henvendelse sendes direkte til eReolens leverandør og de besvarer din henvendelse, du modtager derfor ikke en bekræftelsesmail fra eReolen.
Har du tekniske spørgsmål til eReolen, kan du oprette en henvendelse til eReolens support her: